donderdag 11 oktober 2012

Kotfeest

kotfeest Wij blijven feesten! Elke woensdag is het van dat en dat nog een paar weken na elkaar.
Deze keer zaten we in Gent, op kot, iets wat ik nooit gedaan heb, dus nam ik een kleine voedselvergiftiging mee naar huis, ge kunt geen souveniers genoeg hebben.



We lagen in een deuk met onze zelfverzonnen biercoctail: de Originval (gelijke delen Orval, Tonic en een geut Gin), wat eigenlijk zonde van de Orval was.
Dorien maakte deze zalige quesadillas, we dronken bier dat koud werd gehouden in een bad vol ijsblokjes en we zaten op zelfgemaakte stoeltjes van bierbakken.
Ik had gelijk door dat er van studeren bij mij niet veel zou komen.

wat staat Dorien hier te vertellen

Volgende week laat ik u zien wat Dorien hier allemaal staat te vertellen.
Oh, en als je nog tijd en zonen hebt, zeker dit eens bekijken, we <3 Titus!

18 opmerkingen:

  1. Plan B is echt het beste soort televisie sinds mensenheugenis! Zo echt, zo tof, zo simpel. Ik zit 100% recht in 't midden in de doelgroep. Heerlijk! Merci hé. Ellen (www.boontjes.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi! Uwe stem is heel anders dan ik had verwacht! Leuk om u nou eens in bewegende beelden en met geluid te zien... Enneh, ik denk dat er tussen Nederlandse en Belgische studenten die op kamers gaan weinig verschil zit. Improviseren, feestjes en drank all over the place!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moh, ge waart gisteren gewoon bij mij op het werk en ik werkte net van thuis uit :-( (Partena)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moh en gij wist van niks?

      Wat vonden uw collega's er van?

      Verwijderen
  4. Ik wist het eigenlijk wel, maar mijne frank viel pas dat het "Allemaal Feestjes" was toen ik jouw naam op een papiertje gekrabbeld zag vandaag in de medewerkersruimte. Mijn collega's vonden het super en aan de foto's te zien wàs het ook super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zit ook recht in het midden van de doelgroep van Plan B! Echt heerlijke televisie! Ge moogt bij ons ook een feestje komen geven... En de knutsels van Titus zijn Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ne mens krijgt goesting om op kot te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nooit op kot? Ge hebt uw schade al goed ingehaald precies. Het hoort er inderdaad allemaal bij: een voedselvergiftiging, maar ook de hoe-moet-dat-nu-weer-zo-een-witte-saus-maken-telefoontjes naar huis, de hadden-wij-dan-les-vandaag-vragende ogen, de is-de-fles-wijn-nu-weer-al-op-momenten... Volgens mij halen Dorien en jij door dit filmpje fantastische herinneringen op bij heel veel lezers, alvast bij mij toch, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een geniaal filmpje! Tof idee met die bierbakken! Wij moesten het altijd zonder leuning doen... Wat dan soms toch ook wel weer voor lachwekkende taferelen zorgde...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op kot, of zoals wij zeggen 'op kamers', dat hoef ik niet meer over te doen. Genoeg genoten voordrieevens lang. Wel wil ik Titus op de Nederlandse tv! Dat kopje thee, dat deed het 'em echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Raar maar waar, maar mijn speelgoedgeweer (en dat van mijn zus) leken op die van Titus. Wel geen tweeloop en met een pvc-buis, gemaakt door ons vader voor zijn meiskes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he, ik herken je bloes precies uit de post met de vraag wat je er precies mee kan dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die bierbakzitjes zijn geweldig!!!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kleine voedselvergiftiging, leuke souvenir. Je moet niet alles meenenemen he! Of was het soms de biercocktail?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Titus is fantastisch! Heeft die man een website, of zijn naam een programma?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super leuk, heb erg moeten lachen, leuk filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Titus is geweldig! Is dat geen acteur?

    BeantwoordenVerwijderen