donderdag 8 november 2012

Herfstpicknick

picknickfeestje Een paar weken geleden organiseerden Dorien en ik een herfstpicknick op een boogscheut van mijn deur.
Onze gasten moesten een aangeduid wandelpad volgen om dan op een open picknickplek aan te komen. Schoon, al zeg ik het zelf.

picknickfeestje

picknickfeestje Om de wandeling wat op te leuken hadden we eerder die dag wat tussenstops voorzien.
Dorien had zalige kastanjesoep gemaakt die we verstopten in een oud koffertje te midden van wat boomstammetjes. En om de sfeer er zeker in te krijgen verstopten we nog iets aan het begin van de wandeling.

picknickfeestje Drank!
Er is maar één ding dat mensen echt dichter bij mekaar brengt!

picknickfeestje Verder waren er nog toilecireën boomstammetjes, gepofte kastanjes, fantastisch belegde broden en brandende bomen.

Maar misschien moet ge zelf eens kijken!

19 opmerkingen:

  1. Je blijft mijn inspiratiebron !!!! Super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fantastisch idee voor een originele picknick! wel wat voorbereiding zo te zien, maar die was zeker even prettig als de picknick zelf! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee en wat een heerlijke broodjes en soep.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die toile cirée boomstammen, hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf het vreemd vinden dat mijn vrienden en ik nooit uitgenodigd worden om mee te 'feesten'. Genever kan er bij ons ook altijd in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, en èw wandelaars zèn percies ok van de Kempen :-)
    Maar serieus, ik denk dat ik dat binnenkort ook eens ga doen! Zo tof seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke wandeling is dit geweest!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er kei leuk uit, heerlijk weer en een leuke wandeling die dag kan niet stuk
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie originele feestjes zien er allemaal geweldig tof uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat inspirerend! Daar is ook een goede variant voor kinderverjaardagen op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plezant zeg! En daar nog een straal zon bovenop, dat lijkt me een dagje herfstgenieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zou zo ook wel eens willen komen picknicken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aLLEMAAL GOED EN WEL,ONS ZO WATER(soep)ACHTIG MAKEN!!!
    kastagnesoep...recept...pleasssssssssss????????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was für eine schöne Idee! Schade dass ich nicht auf dem Land wohne. In Großstädten lässt sich dat leider nicht umsetzen, da werden die Sachen geklaut bevor die Gäste kommen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er gezellig uit! Wat een leuke ideeen heb je toch! Dankjewel voor je leuke lapje in de lapswap! groeten Eva-Marie (zusjeb.blogspot.com)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I completely agree with you. I really like this article. It contains a lot of useful information. I can set up my new idea from this post. It gives in depth information. Thanks for this valuable information for all. And of course nice review about the application.
    vakantiehuis dordogne

    BeantwoordenVerwijderen