zaterdag 22 december 2012

Donkere tijden

Koffietafel Vorige week donderdag ging ik op fanreis.
Allee, eigenlijk ging ik naar een kerstfeestje maar was het voor een thuisblijver een fanreisje waarop hij -de grootste fan- niet mocht meegaan.

Koffietafel Hij had me een opdracht gegeven die ik niet kon weigeren.

Koffietafel Het was zwaar.

Koffietafel Maar ook heel warm.

Omdat het niet alleen kommer en kwel kan zijn verdwenen Dorien en ik achter de coulissen en installeerden we ons achter een bekend tafeltje.
Koffietafel Om te laten zien hoe we ons voelden.

Koffietafel Salut Titus
Salut Plan B

16 opmerkingen:

  1. Ik keek er wel graag naar. Niets belet jullie beiden om door te gaan met het organiseren van feestjes her en der. 't Zag er wel lekker uit maar ik vond het soms wel weinig. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genekt door de vele reclame en het slechte uitzenduur (Ketnetkinders die nog de plak zwaaien...) Jammer, want ik was fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te schattig, de boodschap van Jef. Was ik Titus, ik zou nogal vereerd zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na de winterstop van de moestuinman was de loftman eigenlijk nog de enige reden waarom ik bleef kijken naar Plan B

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond het super , maar .....ik kijk bijna nooit tv, hou zeker niet van reclame op tv, en moest ik toch eens tv kijken, dan is dat uur werkelijk onmogelijk.....
    Maw, het ligt zeker niet aan de inhoud !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. idem hier, ketnetkids, op dat uur kijk ik geen tv, als ik het toevallig toch zag, genoot ik met volle teugen en hier keek ik naar de feestjes.
    Jammer, er is dan eens iets goed op tv en dan moet het weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier houden we ook van Titus, ik zou een gans programma met hem kunnen bekijken. Idd fout uur! Ik keek ook uitgesteld. Maar daar houden ze ws geen rekening mee bij die kijkcijfers. Ik hoop dat hij ergens wordt opgepikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal het ook héél hard missen. Ik nam het altijd op en keek later op de avond. Maar heb geen enkele aflevering gemist van Plan B!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer zeg! Ze gaan daar nog op terug komen, gé gaat dat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Titus de grote held maar hij had er wel het materiaal voor. Besef dat timing alles is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij waren hier ook fan, maar idd een fout uur :o(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tietus, de held van velen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeer foute beslissing van Vier! Fout om het zo vroeg op de avond te programmeren. Nog fouter om het af te voeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. onterecht want mooi programma (net zoals man bijt hond!) alleen zelf ook fout, keek altijd uitgesteld wegens alle reclame..

    BeantwoordenVerwijderen