donderdag 27 december 2012

Zsazsalmanak 2013

2013 Ik hou keiveel van een nieuw jaar.
Opnieuw goede voornemens die nog keihard kunnen lukken.
Opnieuw een lege moestuin vol goede bedoelingen.
Opnieuw een boekje maken voor de weekmenu's.
Opnieuw een agenda beginnen die je wel netjes gaat bijhouden.
Opnieuw een kalender tegen de muur die synchroon loopt met de agenda van hierboven.
Voor 2011 maakte ik de eerste Zsazsalmanak, hoog tijd voor de tweede!

samen vlaamse versie Ik maakte zelfs twee versies, eentje met alles er op en eraan en een zonder verlof- en Vlaamse feestdagen.
De laatste kan dan dienen voor de Nederlanders of de kinderlozen die het niet erg vinden wanneer het hotel vol roepende kinderen zit.

speciale dagen Buiten de feestdagen staan er ook wat andere speciale dagen op waarvan ik deze de leukste vind.

volle maan Nog een extraatje, de dagen waarop het volle maan is worden aangeduid met een cirkeltje rond de dag. Ik zeg het er maar bij want niemand snapte het.

vakanties De vakanties zijn aangeduid met bolletjes op de hoeken, voor al de vakjes die hierin vallen moet u dus opvang zoeken.

Voila, dat is dan allemaal geregeld.
Dan kunnen we nu overgaan tot het officiële downloaden der kalender. Hier vindt u de Vlaamse versie en hier de Nederlandse zonder Vlaamse feestdagen of vakanties. En u kent de afspraak ondertussen al, bij problemen denkt u eerst zelf eens na voor mij te mailen.

Geen dank!

48 opmerkingen:

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! De vorige versie heb ik eigenlijk wel veel gebruikt. Hij hing boven mijn bureau, en ik had er op persoonlijk belangrijke datums nog wat dingen bij getekend. Keileuk. Bedankt Madame Zsazsa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zijn we hier superblij mee! Merci.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 18 april een dozeken of een tafel met een vaas bloemen op. Unk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voila, hij is al geprint ;-) Super super super bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Thx Marshie. Zelfs het internet bood geen uitkomst toen ik het probeerde op te zoeken...

      Verwijderen
  6. Dankuwellekes! Dat ze voor u nog geen standbeeld neergepoot hebben, is onbegrijpelijk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grazie mille!!!!
    Net wat wij nodig hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leuke kalender!!! Daar ga ik iets leuks van maken! Ook leuk als kadootje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, en de laatste zin vind ik de beste! Mercikes en de beste wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Merci zeg. Had al bijna mijn nicht uit haren blok gehaald om dat eens voor mij te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel ! Komt goed van pas !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig hoor! Mme zsazsa, de doet het al! Merci, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi Kerstcadeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supertof en handig hoor.
    Bedankt
    Anja
    Atelier Aglaia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie vormgeving, 'Dag van de Arbeid' is heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn! Ga hem gebruiken voor de keuken, om op aan te tekenen wie wanneer welke huishoudelijke taak heeft uitgevoerd (eerlijk zullen we alles delen) en wie wanneer waarheen reist. Dank! Fijn 2013 iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voilà, hangt nu uit op het werk, zo kunnen ze de secretaressedag in 2013 NIET vergeten ! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, joepie, was net van plan zelf een kalender in mekaar te steken, alvast heel veel werk gespaard nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. YES!
    Goeie voornemens. Check!
    Zsazsalmanak. Check!
    Het nieuwe jaar kan niet meer stuk!

    Merciekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amai zo tof, die ga ik ophangen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig! Wat een super kado! Zijn we hier heel blij mee nadat we een jaar naar een saaie kalender moesten kijken en elke dag verlangden naar de kalender van 2011. 2013 wordt vast een vrolijk jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel ik heb hem al geprint en de kleinste dochter heeft hem al ingekleurt. Foto's volgen nog op mijn blog
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig schoon eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt en alvast een prettig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super bedankt! Heb hem uitgeprint op A3 en in de keuken gehangen. Nu nog wat verder personaliseren en dat komt in de sjakos. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. NICE :D
    Daar maak ik een scheurkalenderke van.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Volgens mij kennen wij Nederlanders het idee achter verloren maandag niet.
    Maar ondanks dat blijft het een super leuke almanak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. DJU seg! ik had mezelf al ene gekocht...maar den uwe ziet er weer zo schoon uit he madam!! volgend jaar gaat ge kinderboekskes illustreren...zo plezant gij kunt tekenen!
    nog eens nen helen dikke merci dat ik nu de volle manen ni moet opzoeken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk gedaan!
    En ik vind vooral je afspraak leuk ;-)

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oooooooooooooeeef, heb lange tijd gedacht zelf één te maken maar nu toch één gekocht.... Te vroeg dus! (of jij bent te laat :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. super! bedankt!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nu nog een weekversie en een appken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. voor een mama met 3 kinderen maar geen gevoel voor planning of structuur is uw kalender (de versie van 2012 had ik ergens anders afgeprint) dè huisbijbel geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  36. geweldig! Niet alleen ongelooflijk mooi, ook handig en bovendien nog educatief! Want eerlijk... verloren maandag? Daar had ik nu nog nooit van gehoord si.
    Mercikes!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Anoniem14.11.13

    Maak je er ook nog eentje voor 2014?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Anoniem9.12.13

    Liefste mme zsazsa, je gaat ons dat toch niet allemaal laten overtekenen hé? Daarvoor zijn we al te verwend...!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Anoniem13.12.13

    ik kom elke dag vol spanning eens kijken of de kalender van 2014 er al is ;) ik heb al veel te onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Komt er een kalender voor 2014 of zoek ik er elders een? Tnx!

    BeantwoordenVerwijderen