zaterdag 17 augustus 2013

Catering Tante Zsazsa & C°

oogst bij tante Hilde
Er was ergens een feestje, dus ik was van de partij!
Ik zat heel de dag op mijn luie reet in het gras en pakte net op het goeie moment de plateau en veegde een druppel imaginair zweet weg.
Wat is die Zsazsa toch een harde werker.
Die gaan we volgend jaar toch terug uitnodigen zunne!

combine


oogst bij tante Hilde


oogst bij tante Hilde


oogst bij tante Hilde


oogst bij tante Hilde


oogst bij tante Hilde
Foto's: Tante Hilde

10 opmerkingen:

  1. Och, het oogsten...doet me weer aan mijn eigen kinderjaren denken...fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jef heeft precies toch zijn bedenkingen. De jeugd, tsss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's. Of hoe er van hard werk toch ook nog plezier gemaakt kan worden... Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, die handjes op uw schouders. Als ge der een beetje 3D naar kijkt, dan zijde precies een elfje van den efteling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon kleedjes van de madammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ik dacht al die rechtermadam te herkennen. (Jammer dat ik niks op haar blog kan posten.. Dat tekstvak wil niet mee. Maar haar pop wordt intussen wel plat geknuffeld door mijn zoon!! Dit terzijde.)

    Zo een pannenkoek (met strawberry mochito graag) zou ik ook wel lusten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat pannekoekengezicht vind ik wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tof feestje precies. en die eerste foto is toppie.

    BeantwoordenVerwijderen