woensdag 26 maart 2014

Tiende druk Allemaal Rokjes

Allemaal rokjes, druk 10!

Dan zit er niks anders op dan tien boeken weggeven!
Party!

Om er eentje te winnen plaats je tussen nu en woensdag volgende week (2.04) een reactie op deze post op facebook waar ik tien winnaars uit loot.
Hier reageren is geen avans en als je geen facebookprofiel hebt dan vraag je gewoon een vriend/zus/moeder/dochter/... , dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

De boeken worden rechtstreeks van de uitgeverij verstuurd, er kan dus geen persoonlijke boodschap in geschreven worden, maar de volgende maanden trekt de Moestuincaravaan door Vlaanderen, u kan dan altijd passeren, een stylo heb ik altijd bij de hand!

Allee, start!

17 opmerkingen:

  1. Ben ik de eerste??? :-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel de eerste die niet leest wat er staat!

      Verwijderen
    2. Maar niet de laatste, haha!

      Verwijderen
  2. Bij deze heb ik gretig en voluit, met al mijn enthousiasme gereageerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer dat altijd alles via FB moet. Ik ben een FB-boycotter vanwege redenen die iedereen kan bedenken. En om nou iemand anders te vragen zijn/haar FB in te zetten, vind ik ook nogal wat...

    Dan toch maar gewoon je boek kopen. Vind je ook vast niet erg ..;-).
    Ik had je boek laatst geleend in de bieb en was van plan het toch al te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 10e druk alweer! Gefeliciteerd. Ik kreeg je boek in september voor mijn verjaardag. Een heel leuk boek en een aanrader voor alle naaisters! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alleeezeg, al een tiende druk. hap hap hieroe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! De 10e al... Is dat geen reden voor een nieuw naaiboek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joehoe wat een mooie actie. Duimen op winst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dikke proficiat!! ik maak zo graag rokkies voor mezelf en mijn schattige dametjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. maar mme zsazsa .. wij hebben dat natuurlijk allemaal al aangeschaft in eerste druk! zo'n moestuin-boek kan je nog niet missen zeker? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat boek staat nog op mijn verlanglijstje! Ik zou er superhappy mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat balen, ik lees deze actie nu pas en dus te laat om mee te doen met deze geweldige actie. Ik heb al zoveel over je boek gehoord, och wie weet moet ik mezelf maar gewoon eens een aantal naai boeken kado doen, kom hier via 'jip by jan'. Warme groetjes van een beginnend naaister

    BeantwoordenVerwijderen