vrijdag 19 september 2014

Hij heet Nelson en hij eet platte kikkers

of toch Napoleon En toen hadden we ineens weer een puppy in huis.
Hoewel ik in het voorjaar nog tegen mijn vader zei: Ik zou mijn hond niet laten bezwangeren, maar als jij puppy's wil, mij goed, maar komt er niet mee af.
Hij hield zich aan zijn woord, en de kinderen waren ook op de hoogte dus niemand vroeg er naar.

of misschien Nero Als we ooit nog een hond zouden bijkopen dan zou het een sukkel uit een asiel zijn.
Een teef, zodat je niet overal een vlaag hondenpies ruikt als je gezellig in de tuin zit.
En al zeker een ruwharige hond zodat we niet constant overal haar moeten opkuisen.
En al zeker geen jachthond, met al die kippen en katten in de tuin.
Dus dat nestje Epagneul Bretons, Franse jachthonden godbetert, neen, daar komt er echt geen van in huis.

of anders Nessie? En toen ineens zei ik: Anders moet ge er eens eentje meebrengen.
Ja en toen was het natuurlijk om zeep.

Of gewoon Nolleke? Dus nu hebben we een nieuwe hond.

Of toch nog iets anders? Hij heet Nelson en hij eet platte kikkers.

23 opmerkingen:

  1. Me dunkt dat het geruif van die hond gecompenseerd zal worden door de kortharigheid van uw zonen precies…
    Ps: mijn kat met hetzelfde kleurenschema heet ook Nelson en is een tamme goedzak. Wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droppie, maar platte kikkers :S brr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij eet ook naaktslakken ontdekte ik net.
      Ik hoop dat hij niet kotst.

      Verwijderen
    2. Ons Kat Caries ook en dan hangt er zo slijm aan haar mond :(

      Verwijderen
    3. Misschien eet hij ook wel grote Huisspinnen, dat die van ons…dat is toch wel heel handig :) Maar wat een schatje!

      Verwijderen
  3. Waddeenschatje! En die kikkers.. zo geniet er ten minst nog iemand van, niet? Soort van upcycling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk schattig beestje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je zeker dat het een echte hond is? Hij ziet er op alle foto's nogal, ehh, gevloerd uit! :P
    Maar wat een dotje! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd! Ik moest smakelijk lachen om de platte kikkers de naakstlakken (nooit gedacht 'platte kikkers en naaktslakken' en 'smakelijk' ooit in dezelfde zin te gebruiken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht, Wij hebben altijd honden gehad. ook vroeger toen we klein waren. Onze laatste hond was een super lieve Siberische Husky "Jasper" genaamd... we zitten nu al een tijdje zonder hond en rondom drukte bevalt ons dit eigenlijk wel... Alleen begint het soms weer te jeuken, vooral ook omdat onze jongste "Mees" een echte dierenvriend is! Ene... alleen maar platte kikkers?
    Groetjes, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto's en wat een schatje....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ge moet hem wel eten geven hé

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh ja dat moet je ook niet doen. Verkocht! Wat een leukerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nu al zot van Nelson.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nelson is echt een schoon beest zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh zsazsa! Ik ook! Ik heb ook een epagneul bretonnetjes pup! En ook hij eet platte kikkers, poep en slakken.... Maar oh....wat issie leuk! James heet hij, ik blijf je echt volgen!

    BeantwoordenVerwijderen