donderdag 6 november 2014

Hij komt, hij komt!

sinterklaas 2014

Ik maakte er eentje in 2008, 2009 en 2010. Vanaf toen had ik precies geen tijd meer.
Maar de kalender is terug en aangezien we hier nog een tijdje in de kleine kinderen zitten blijft hij nog even.

En dat is nog niet alles, binnenkort is er weer een zsazsalmanak, nog even geduld!

De sintkalender kan je hier downloaden. Zorg dat hij tegen volgende week maandag aan de frigo plakt want zaterdag is de goedheiligman weer in het land.

18 opmerkingen:

  1. Gelukkig komt hij op sommige plaatsen wat sneller en is het op 11 november al feest! ;) Wij moeten zolang niet meer wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6.11.14

    Wat zit er bij jullie in dat flesje in de schoen?
    Bij ons kreeg zwarte piet een flesje bier, de sint een tas koffie (met koffie en melk), en het paard een wortel en wat hooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem6.11.14

    Die werd hier met heel veel enthousiasme ontvangen... waarvoor dank :).
    Groetjes,
    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook afgedrukt en vol enthousiasme onthaalt door de twee jaar oude dochter toen ik deze ophing en de uitleg deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, dank je! Hier al in de stemming sinds de zomer, maar nu mag t weer ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel! Hier ga ik een kapoentje heel blij mee maken. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer mooi! Mijn zoon vroeg er van de week al om :) Heb je toevallig ook de Nederlandse versie? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij ons is het Sint-Maarten, dus dinsdag al van dat! Woot woot!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In 2011 maakte je er ook nog één hoor …
    http://ineken.wordpress.com/2011/12/06/de-tuutjes-gaan-naar-spanje/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WennekesPen7.11.14

    Heel tof, bedankt! Bespaart mij weer wat knutseltijd dit weekend om er zelf eentje te maken. Kan ik die extra tijd in de brieven steken (die natuurlijk last minute nog naar Spanje moeten).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kalender. Zag al veel aftelkalenders tot de intocht, maar dit is wel erg leuk idee. Ga hem zeker uitprinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Top! Ik stel. Dat werkje al een paar dagen uit. Gelukkig maar, want nu ben ik met één druk op de knop al klaar!

    BeantwoordenVerwijderen