maandag 1 december 2014

Komt een jonge vader bij de dienst bevolking


upload

40 opmerkingen:

  1. auch ... en zucht, die aan het loket was blijkbaar nog in weekendmodus of aan het staken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahhahaha Ow sorry maar t is echt hilarisch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *gniffel*
    Nou ja, het kind heeft zijn achternaam. Mijn ervaring hier is dat dat vooral telt :), dat er aan de rest iets niet juist is, steekt misschien niet zo nauw ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai ai ai!!!
    Staan ze op zulke jonge leeftijd al geslachtsveranderingen toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van alle tijden dus... Bij mij dachten ze ook dat Dagmar een jongensnaam was, dat heeft toen veel langer geduurd voor we dat doorhadden.. Ik zeg altijd dat de operatie nr vrouw goed gelukt is ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gij gaat later veel verhaalkes kunnen vertellen aan Toni. Wat zeg ik? Een boek vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem1.12.14

    Oeps. Onze dochter was ook bijna als jongetje geregistreerd, gelukkig zag mijn man het nog net op tijd (handtekening was al wel gezet maar papier mocht nog verscheurd worden) . Hoop dat het snel en makkelijk te regelen is voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen de vader hier van het stadhuis kwam, hadden wij plots 2 kinderen. Ik was er nogthans zeker van dat het ons eerste was...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kristel1.12.14

    Toni voor een jongetje, dat is toch echt ouderwets!
    En die herfst-Abeltjes hiernaast, zooooo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik zag het eerst even niet. Dacht dat het om "uittreksel" ging (met dubbel T). Dat is toch uit-rek-sel of heb ik het altijd verkeerd gezegd?? ;)

    Maar wel vervelend :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 22/11 om 11u11, veel elfjes he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idem hier! Ons Fin was opeens een jongen, en haar broer zijn naam vonden ze toch gn goed idee (Vos). Bij jou ook in Geel? Ze zijn daar niet zo snugger... ��

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ai nee dan heb je eindelijk een dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De tijden zijn precies nog niet veranderd, op de Burgerlijke stand worden precies graag fouten gemaakt. Mijn zus is zo geboekstaafd geweest als Anneken, uiteraard hoefde die laatste N daar niet te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. whoop-whoop! dan toch een jongetje! mag ik dan toch nog hopen op 'allemaal broekjes?' :) bij deze zie ik trouwens dat ik op dezelfde dag geboren ben als mme zsazsa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. of enen die vond dat je toch écht nog geen dochter verdient...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht echt, had ik de aankondiging van haar geboorte nu zo verkeerd gelezen.. ben even terug gaan scrollen om te zien of je wel een dochtertje had.

    Jongens toch, die mensen aldaar op de bevolking.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kreeg op mijn achttiende een oproep voor militaire dienst. Met een voornaam die hier echt alleen meisjes krijgen. Was nooit eerder iemand opgevallen, ook niet tijdens de uitgifte van drie opeenvolgende paspoorten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha! Bedoel je nu dat jij achttien jaar als jongetje in de statistieken hebt gestaan? Dat is geweldig!

      Verwijderen
  19. Oeps! En nu? Kwestie van papier verscheuren en opnieuw invoeren of gaat dat zo makkelijk niet bij dienst bevolking?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn daar een beetje te voorbarig geweest...
    Heeft dat gevolgen naar identiteitskaart of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daarom ging ik dus altijd mee, met het kind in kwestie erbij voor mocht het nodig zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ai :s Wij hebben hier toen we Sam gingen aangeven héél duidelijk gemaakt dat het een meisje was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anoniem2.12.14

    gewoon laten veranderen, moeten ze maar opletten!!!
    het heeft toch echt een ander watermerk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. NEE!!! Ik hoop dat ze t nog aan kunnen passen. Bon Chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh oh wakker waren ze zeker ni.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eerste verhaal dat haar hele leven lang zal herhaald worden, is gelanceerd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Anoniem4.12.14

    Nog te veel in de wolken.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oei...
    Ik ben trouwens de dag voor jou bevallen om 11.59u :-)

    grtjs Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nu heb je dus de keuze, haar ofwel administratief toch een meisje maken of gewoon gaan voor een geslachtsoperatie. Vraag me af welke optie het makkelijkste te regelen is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeps. Maar wel een mooi verhaal. Is het op te lossen?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hihi, al weer een sterk verhaal erbij voor later. Goeie naam hebben de papa en mama uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen