donderdag 18 juni 2015

Het vakantieboek van Mme Zsazsa

1a

Julie zaten toch te wachten op wat extra beelden van het vakantieboek?
Kom, zeg snel ja?
Ah, ik zou het geloven!
Hierboven, het voorwoord.
Hieronder, een invulpagina.
Daaronder nog wat pagina's uit de categorie onderweg, op den vreemde, zu hause, feest & kindervreugd.

vakantieboek vakantieboek vakantieboek vakantieboek vakantieboek vakantieboek vakantieboek vakantieboek

Zo zonde dat het maar één weekend in de winkel ligt eigenlijk.
Maar ja, beter een weekend, dan geen weekend.
Altijd positief blijven!
En reserveer voor de gelegenheid vandaag Het Nieuwsblad van het weekend bij de krantenwinkel!

31 opmerkingen:

  1. Ziet er super tof uit! Leuk dat jullie dat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk daar zo hard naar uit. Ik ga straks mijn exemplaar al reserveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yannick18.6.15

    Het staat al heel de week in mijn agenda geprogrammeerd: eerste werk zaterdagochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beh.....niet in Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk bedankt mme Zsazsa! Dankzij het vakantieboek heb ik zopas ontdekt dat er elke ochtend marterkak op ons tuinpad ligt. Ik dacht al dat onze poes Lola niet meer zindelijk was...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er toppie gezellig uit! Leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha, geweldig! Ook al woon ik niet in Belgie, ik ga toch nog even zoeken zaterdag. Handige lijstjes alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Merci! Ik denk dat ik geen gazet meer moet kopen in 't weekend!
    Wist je trouwens dat de M van Mc Donalds staat voor "borsten"? Die kan je dan van ver zien, als lokker. Ooit las ik dat in een ander gazet dan die waar jij van houdt. En sindsdien zeggen we dus overal waar we zijn en het zien: t***n :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klara18.6.15

    Geweldig! Behalve de caviarace: die van mij zouden het niet appreciëren, van de stress willen wegspringen en zich zo bezeren... beter uitvoeren met een minder fragiel beestje. Of een rauw ei: lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We vroegen iemand met een cavia om een foto te trekken en die wou het ook niet doen :)

      Verwijderen
  10. fijn, ik vertrek zondag zuidwaarts dus zal ik voor één keer afwijken van mijn gewoontes en de àndere krant extra kopen bij de mijne want ik wil je gouden tips niet missen, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ok, hun marketing werkt. Ik ga gewoon voor jouw vakantieboek dit weekend het nieuwsblad gaan halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze ochtend al fijn doorbladerd! Heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem20.6.15

    Vuurkestook? Menen jullie dat nu echt? Had wel wat anders verwacht van iemand met groene gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sofie20.6.15

    Ik vind het vakantieboek een beetje tegenvallen, zeker als je niet op reis vertrekt of geen kinderen hebt... Jammer! Het ziet er wel heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar enfin!
      En er staat nog wel een heel hoofdstuk in voor de thuisblijvers (zonder en met kinderen).
      Zo spijtig dat je toch maar niks vind, maar ik ben ervan overtuigd dat jij de enige gaat zijn die het maar niks vindt.
      Ik betaal u daarom gaarne terug. Als je mij je rekeninggegevens doorstuurt, Sofie, dan maak ik je graag de volle 2,20 weer over!
      Mme Zsazsa @ gmail.com

      Verwijderen
    2. sofie21.6.15

      Het was z'n 2,20 euro best waard, zo slecht vond ik het nu ook weer niet en het gaat me ook niet om het geld. Ik had er alleen meer van verwacht... (Ik heb ook nooit gezegd dat ik het maar niks vind hé.) Ik volg de reactie van Stephanie hieronder...

      Verwijderen
    3. we sturen het door naar onze uitgever :)

      Verwijderen
    4. Anders wil ik hem wel, Sofie! :) 'k Woon in Nederland, heb 4 kinderen, ga over twee weken op vakantie naar de Belgische Ardennen, naar een fijne camping zonder Wifi. Helemaal de doelgroep dus, maar hier in Haarlem kan ik er niet aan komen.

      Verwijderen
  15. Knap gedaan met jullie creatieve geest!!! Hou van de spontaniteit, origineel gebracht. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond het geweldig maar ik had dit liever in een andere vorm gezien. Ik stoorde me aan de reclame (ook al was die niet massaal aanwezig), maar ik had ook het gevoel dat jullie nog meer ideëen hadden of meer konden uitwerken. Dus alstublieft, echt een smeekbede: geeft uw goede ideekes niet aan een gazet, maar maakt er een e-book/boek/eenmalig magazineke van. 't Is te fijn voor een bijlage in de weekendkrant.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb hem bemachtigd in Zeeland! Ik, een 72 jarige fan , ben op de fiets naar Middelburg gegaan, waar ik in een boekhandel 1 van de 2 exemplaren die daar brzorgd werden, opgehaald.
    Vandaag naar dochters en kleinkinderen waar ik jullie special kan laten zien. Wie hem gaat krijgen? Ik denk degene met de jongste kinderen!
    Ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Charlotte22.6.15

    Staan momenteel te blinken op mijn aanrecht: een versgebakken brood, confituur van rabarber en witte bessen (uit de tuin) en zomerzout in wording. Merci voor de recepten: Ik voel mij nu een keigoei huisvrouw ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem23.6.15

    ooohhh,
    lees dit nu pas :-( te laat dus.
    kan ik jullie vakantieboek ook ergens downloaden?
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja lap... als ik Charlotte lees, heb ik weer de kans gemist om een goei huisvrouw te zijn ROFL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan je het boek alsnog ergens verkrijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Is het boek nog ergens te vinden? Jammer dat ik zo laat nog eens naar je blog kijk... :o(

    BeantwoordenVerwijderen