zaterdag 16 januari 2016

De afprintbare zsazsalmanak 2016, back in stock!

naam
Een maand geleden vroeg ik uw beste kerstwens in ruil voor een verrassing.
En uiteraard willen jullie ook weten wat die verrassing was.
Ah ja, hoe zoudt ge zelf zijn!
Wel, dit was ze!
Een inkleurbare zsazsalmanak!

naam
Een inkleurbare zsazsalmanak met inkleurbaar voorwoord en al.

naam
Een inkleurbare zsazsalmanak met inkleurbare onder- én bovenkant.
Juist gelijk den echte, maar dan in zwart wit eigenlijk gewoon hé.
Thuis getekend, thuis afgeprint, thuis gebonden, keiartisanaal!

De gedrukte die lag vorig weekend in de krantenwinkel.
En het was natuurlijk weer te peinzen, het weekend was nog niet om of mensen waren hem al vergeten te kopen.
't Is toch godgeklaagd.
Volgend jaar noemen we hem, de Zsazsalmanak voor De Echte Fans.

De mindere fans die kunnen dan misschien wel, met een beetje chanse de saaie zwart wit versie afprinten.
Maar dat zien we dan natuurlijk pas, dat is altijd weer afwachten!
Dit jaar heeft u wel chanse!
Download HIER onderkant van de GRATIS Zsazsalmanak 2016 en HIER de bovenkant.

naam
En iedereen die toch nog een échte gedrukte kalender wil hebben, Naais en ik hebben er nog, voor 5 euro sturen we u er eentje op.
Een kalender rechtstreeks van bij de producent als het ware, ook vrij authentiek, niewaar?

20 opmerkingen:

  1. Als echte fan heb ik hem gekocht, maar aangezien ik ook van inkleuren hou, download ik deze ook nog een keer. Kwestie van optimaal gebruik te maken van al jouw harde werk hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel zijn de verzendkosten naar Nederland? En hoe bestel ik er eentje als je ze naar Nl kan sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 5 euro alles in!
      Om te bestellen zou je mij bv een mailtje kunnen sturen op mmeZsazsa@gmail.com

      Verwijderen
  3. In Amsterdam ben ik vroeg opgestaan en heb de echte versie, maar zo leuk ik print er ook nog een!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeten? Ik had je in mijn agenda gezet.... Maar nu twijfel ik of ik de inkleurbare leuker vind, of de originele gekochte... Kan ze niet beiden kwijt - ik zoek nog naar een plekje om je op het toilet te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hanneke17.1.16

    Wat is een handige manier om dit af te drukken mee? Gewoon op A4 en dan aan elkaar maken met een touwtjes door geperforeerde gaatjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de originele leuke kalender hangt hier al te pronken (net als vorig jaar), maar druk er zeker nog eentje af zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammergenoeg stond ik welliswaar op juiste dag bij de kiosk, maar geen ene meer te bespeuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Dankjewel!
    Heb hem direct uitgeprint, zie alleen de voorkanten (maanden) maar niet de achterkant, klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helaas inderdaad enkel de onderkanten en niet de bovenkanten..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie ook helaas alleen de maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem19.1.16

    Ja, dat was ook mijn teleurstelling...Alleen de maanden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dankjewel lieve Mme! kleuren maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb op mijn blog een beetje (overbodige) reclame voor jou gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik geloof dat er een foutje in de bovenkanten zit : het blad met 'bladart' komt 2 keer terug :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai ik pas het aan!
      Heb je ook al door welke maand er niet bijzit.

      Verwijderen
  15. Ge zijt ne sjoe ... hebben ze u dat al gezegd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anoniem24.1.16

    Ik zocht nog een fijne kalender. Kan je wel
    zoenen. Bedankt! X

    Trude

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem4.2.16

    ongelooflijk merci voor het leuke pakje dat ik gisteren in de brievenbus vond... de kalender hangt op een plekje waar iedereen alles rustig kan lezen... en het is bijna file aan ons toilet ;) Groetjes
    Tinneke

    BeantwoordenVerwijderen