dinsdag 5 januari 2016

Gezocht: Vormgever (m/v)

naam

Komt er een kraamkostkookboek, vroegen velen van jullie.
Neen zeiden Dorien en ik.
Allee jawel vroegen jullie.
Allee dan, zeiden wij!
Maar wel in een speciale vorm. Een e-boekje, zo kan je het binnen een maand al in bezit hebben.
Een klein boekje, maar wel met een hoop recepten en heel veel tips.
En we schenken de totale opbrengst aan een goed doel!

Maar we zoeken we nog een handige, stijlvolle vormgever (m/v) die ons wat wil helpen met de lay-out.
Op vrijwillige basis, want het is een benefiet.

Ben jij een vormgever met kennis van Indesign, heb je er altijd al van gedroomd om een boekje te maken of wil je al meteen je goede daad van het jaar achter de rug hebben en zit je 's avonds toch maar te treuren dat De Slimste mens Ter Wereld is afgelopen, stuur ons dan een mailtje!

22 opmerkingen:

  1. Ah ja zeg! Ik durfde dat woord al niet op de kaart te zetten uit schrik alleen pensen met appelmoes en macaroni met hesp en kaas te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5.1.16

    Woehooewww!!! Binnen 10-12 weken is het hier kraamkost!! Super cadeau zo'n boekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem5.1.16

    In navolging van kraamkost zorgde ik ook al voor rouwkost. De eerste dagen na een overlijden van een dierbare moet je zoveel regelen dat je hoofd niet staat naar winkelen, koken...Op zo'n moment is het ook handig als iemand anders zo een beetje voor je zorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar! Zo mogelijk nog nodiger dan kraamkost. Gekregen en gegeven, beide keren een warm gevoel aan overgehouden.

      Verwijderen
    2. Zeker waar, ook al gekregen

      Verwijderen
    3. Katja6.1.16

      Beide al gegeven, met evenveel warmte...

      Verwijderen
  4. Heerlijk! Hier nog 5 weken voor we kraamkost kunnen gebruiken.. Wij willen dus graag het goede doel steunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als je nog recepten zoekt :D , mijn top 3 recepten als kraamhulp waarmee ik in elk kraamgezin scoor: lasagne met spinazie en pesto ; kip met zoet-zure saus en rijst ; moussaka (eenvoudige, maar heel lekkere versie)
    Ik kijk uit naar jullie receptenboekje, kwestie van wat variatie in mijn huidige recepten te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als jij de Lisette bent die ik denk dat je bent, dan ben je nog bij mij geweest als kraamhulp. Wat leuk om je hier tegen te komen. Jouw moussaka is inderdaad heerlijk! Groetjes, Stéphanie

      Verwijderen
    2. Jaaaa! Da's al weer een hele tijd geleden! De kleinste zal ook al lang geen baby meer zijn ;)

      Verwijderen
  6. Whaw! Dat is sjiek nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou dat nog wel zien zitten, om aan zoiets mee te werken. Maar ik heb het op dit ogenblik echt veel te druk op 't werk. Ik wens je in ieder geval succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb vorige jaar 3 weken lang genoten van kraamkost oa pompoensoep, zelfgemaakte saus voor bij pasta met een heerlijke salade en hutspot. Ik vond het TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo cool. Succes met de zoektocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo cool. Succes met de zoektocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien is er wel een kunst- of technische middelbare school (toegepaste beeldende kunst, grafisch ontwerp) die zoiets wel zien zitten? Win-win: eens iets anders voor de leerlingen, en jullie hebben een aantal ontwerpen om uit te kiezen... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ongelooflijk, maar waar God is altijd geweldig. Na een aantal afwijzingen van mijn aanvraag door de bank, kreeg ik een lening door een zeer vriendelijke dame.

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met haar via e-mail naar: marilinetricha@mail.ru het biedt leningen aan 3.000 €

    € 3.000.000 aan iedereen kunnen terugbetalen met rente tegen een laag tarief van 2% twijfel er niet aan dat bericht. Dit is een perfecte werkelijkheid. maken

    het bericht naar uw dierbaren die in nood zijn.
    terugbetaling begint vijf maanden na ontvangst van krediet
    God zegene u.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Annemarie25.4.16

    Ik kan niet vinden of het gelukt is met het Kraamkost boek. Had er nog nooit van gehoord, maar lijkt me heerlijk als ik bevallen, ben 6 november uitgerekend van ins tweede kindje.

    BeantwoordenVerwijderen