Dorst!

IMG_2082
Een paar weken terug gaven Els en ik een feestje voor Honger!
We nodigden al de testers, nalezers, vrienden en familie uit en zetten het op een zuipen (Dorst!), gelukkig had Sandra van De geweldige Stokvis ook voor brood, dipjes, gebak en meer gezorgd anders was al dat Pajottenlandersap en die zelfgemaakte citroenlimonade hard aangekomen.

_MG_1899
Achteraan verzamelde zich al snel een hele tafel bloggers en ik kon mij nog net op tafel smijten voor ze helemaal de show zouden stelen.

IMG_2071

Voila.
Geregeld.

Omdat ik niet bang ben van wat een beetje concurrentie mocht Dorien ook komen.

IMG_2004
We hadden wel afgesproken dat ze dan altijd keihard zou lachen met mijn mopkes.

IMG_2000
Voila.
Geregeld.

IMG_2048
Els, die mocht ook een vriendin meenemen.

_MG_2010
Zolang iedereen maar vol adoratie naar mij zou kijken.

IMG_1948
Dat deden ze.

_MG_2018
Dorien vond dat natuurlijk niet tof.
Maar ja.
Het was niet haar feestje hé.

IMG_1973

IMG_2078
Ach ach, het was toch zo gezellig...

_MG_1906
Ik had uiteraard mijn lief mee. <3 <3 <3

_MG_1913

En Toni het hare. <3 <3 <3

IMG_1938
Love was echt all around.

IMG_2105
En 's avonds laat was er ook nog spaghetti bolognese.
Met linzen.
Of everzwijn, dat zou ook kunnen.

IMG_2112
In ieder geval.
Wat een feestje! <3 <3 <3