Moestuin 3.0

Moestuin 3.0
Aaah, mijn favoriet moment van de dag, het ochtendlijk bezoekje aan de serre.
Na het voederen en loslaten van de dieren is het hier fijn binnenkomen.

Moestuin 3.0
Omdat er een (waarschijnlijk geen al te goeie) boekhouder aan mij verloren is gegaan hou ik zoals elk jaar nauwgezet het spruiten der groenten bij.
Kiempercentage of kiemduur, noem het op, ik kan het u vertellen.

Moestuin 3.0
Nadat ik jullie in december vertelde over de nieuwe moestuin is er nog niet zo heel veel veranderd. Dat heeft alles te maken met de grote modderpoel die de moestuin sindsdien is geweest. Met uw kuiten in de modder kunt ge niet veel anders dan binnen uw plan op punt stellen en hopen op droog weer. Dat heb ik dan ook uitvoerig gedaan. Beide.
Het plan is dus af en de vorige twee weken was het zomaar zomer. Graag gedaan!


Moestuin 3.0
Op de planning voor deze week: gaten graven voor wat waterdingen, eggen, bedden uitzetten en gras zaaien!

Moestuin 3.0
Maar zo is het eigenlijk ook al schoon.