De boekenbeurs, baby!

Untitled

Iedereen die iets weet van Kombucha ziet gelijk dat ik mijne Scoby hier zwaar aan het uitdagen ben, ik vrees zelfs dat hij al van voor de zomervakantie in deze thee zit. Dat komt allemaal omdat ik altijd veel belangrijkere dingen te doen heb zoals op vakantie gaan, in mijn serre zitten prutsen en gelijk nu nog rappekes voor de boekenbeurs begint mijn boekentips met u delen. Tussen de tips ook een Kombuchaboek, maar omdat ik het uitgeleend heb staat het niet bij op de foto.
Untitled

Laten we beginnen bij hal 4, de hal waar mijn uitgeverij WPG zit. Daar vind je mij terug deze week zondag van 1 tot 3 als ook Angelo Dorny met zijn nieuwste boek De Tuin op tafel, een moestuin- en kookboek op het ritme van de seizoenen met schoon foto's en inspirerende gerechten.

UntitledUntitled

In hal 4 is ook de stand van Deltas, daar moet je zijn voor het linkse boek. Veel recepten en een heldere uitleg over hoe dat nu feitelijk zit met die zwam. Moest je goesting gekregen hebben om er in te vliegen mag je mij altijd mailen voor een stuk scoby, ik kan dat wel verstuurd krijgen denk ik. Maar er zijn vast ook facebookgroepen waar ze ermee naar uw hoofd gooien.

Juist achter WPG is de stand van L&M Books, hier ligt het heel erg toffe en gezellige We eten thuis van Samuel Levie

UntitledUntitledUntitled
Alles van Ottolenghi, Anna Jones, Mari Maris en Wateetons vind je terug in hal 3 bij de grote stand van Agora. Een van de twee boeken op mijn voorlopige lijstje is Over drank van Wateetons.


Untitled

Ook in hal 3 ligt deze topper bij Lannoo, Zes seizoenen van McFadden, heel veel groenten en occasioneel een stukske vlees. Prachtige aanwinst in uw kookboekenkast!

Untitled
En om af te sluiten nog naar hal 1 waar je bij Pinceel De prinses die alles had van Mario De Koninck en Nikola Hendrickx kan kopen. Het andere boek dat al weken op mijn lijstje staat en dat net de Lang zullen we lezen trofee won.
Die kinderen moeten natuurlijk ook wat.

Voila, vertel eens, wat staat er op jou lijst?