Zsazsalmanak 2019, morgen gratis bij Het Nieuwsblad

Zsazsalmanak 2019 Zsazsalmanak 2019
Nog één keer slapen en hij is van u!
Hij is niet alleen van mij want zoals elk jaar vroeg ik weer wat inspirerende mensen/organisaties voor bijstand.
Aanschouw!

Natalie van LesOdettes is ondertussen een vaste waarde, dit jaar dook ze in de wildpluk, we kunnen daar alleen maar heel blij mee zijn. Kan je niet genoeg krijgen van het wildgepluk volg dan haar wildpluklessen. Ge gaat aangenaam overdonderd zijn!

Natalie doet haasje-over met Anntje van Kruidig leven. Volg ook zeker Anntjes facebookpagina en laat de passie ook in u ontsteken! Nog veel meer over kruiden lees je in haar boeken.

En om de keukenrayon af te sluiten hoef ik u enkel nog voor te stellen aan Leentje van Velt. Moest ik mij op de relatiemarkt niet beperken tot de mannenrayon dan had ik Leentje al lang ten huwelijk gevraagd. Gelijk die kan koken... dat kan dan voor de rest ook alleen maar dik in de sjakosch zijn. Gelukkig hebben ze dat bij Velt ook door en vroegen haar een seizoenskookboek te schrijven. Het werd Kook het seizoen en daaruit haalde ze voor de Zsazsalmanak elke maand een keukentip.
Nog veel meer lekkers zie je op haar blog en Instagram.


Zsazsalmanak 2019 Zsazsalmanak 2019 Toen ik een tijd terug op Instagram vroeg wat jullie nog wilden zien op de kalender gingen er heel wat stemmen op voor ecologische tips, het adres daarvoor is Netwerk bewust verbruiken en daar stuurden ze Sofie in mijn richting, zij bedacht voor elke maand een ecotip. Bekijk ook zeker de site, nog zoveel te ontdekken!

En wat zou de Zsazsalmanak zijn zonder beestjes? Voor het tweede jaar op rij koos Koen van Natuurpunt 12 vogeltjes die we dit jaar beter leren kennen. Vliegen er in jouw tuin nog meer vogeltjes die je wil leren kennen, neem dan hier eens een kijkje of beluister deze podcasts over vogels. Online lessen over de natuurlijk vind je hier en zet het weekend van 26 en 27 januari in uw agenda want dan is het weer Het Grote Vogelweekend van Natuurpunt!

Zsazsalmanak 2019 Zsazsalmanak 2019 En nog een man om mee af te sluiten. Mike schreef dit jaar Het bushcraftboek. 12 tips daaruit vind je terug in de kalender. Om helemaal te kunnen overleven zal je toch nog naar de winkel moeten of -nog beter- een workshop volgen bij de bushcrafter himself!

Zsazsalmanak 2019

Voila!
Meer moet ik eigenlijk niet vertellen.
Zo blijft er nog lekker veel over om zelf te ontdekken!

Zsazsalmanak 2019


zsazsalmanak