woensdag 23 december 2009

Fans, verzamel u!

Kadooke FeesterFeester was een van de twee winnaars van De Pietenpakwedstrijd en een paar dagen later kreeg ik dit in de bus, een zakjespakket voor in de sjakosch, tof tof, op die manier ga ik nog wel eens een wedstrijdje houden!

MooDit zat wat later ook in de bus, kaartjes en plakkers van MOO, die had ik afgezien bij Tante Hilde, ik wou ze al eerder bestellen maar keek op tegen heel dat bestelgedoe, maar dat was onterecht want in een wip en een knip heb je de foto's geselecteerd en aangepast, tenminste als je een Flickraccount hebt, hoe het anders gaat weet ik niet, maar ik vermoed dat ze ook daar een makkelijke manier voor gevonden hebben.

Verder nog twee links, van link één lag ik gisteren heel de dag in een deuk, maar omdat dit nogal gemeen klinkt maak ik ook reclame voor Zapnimf haar creaties zodat ze hopelijk overspoeld wordt met aanvragen voor haar nobele daad wat ook weer gemeen klinkt, maar kom, zo ben ik niet, dat is algemeen geweten.

Link twee omdat niemand blijkbaar tevreden is over mijn blogbovenkant kunt u zich groeperen en hopen op de terugkomst van De Broekskes misschien wilt u er wel lid worden van de fanclub van Mme Zsazsa, niet dat er iets te winnen valt maar het is wel goed voor mijn ego natuurlijk.

17 opmerkingen:

  1. welwel23.12.09

    Ik ben zeer tevreden met uw bovenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blogland vind ik leuk, maar facebook vind ik een stap te ver. Ne mens moet ook nog tot iets komen hè, naaien bvb. Dus gezien een dag maar 24 uren heeft, gestopt met facebook .
    Maar in gedachten sluit ik me wel aan bij uw fanclub. Want de zsazsas-blog blijft het "masterpiece" !
    En ik vond de broekjes ook mooier...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij moogt zo gemeen zijn als je wil, ik kan daartegen.
    Heel erg bedankt voor de reclame. (Heeft Huisvrouw u erg pijn gedaan daarvoor?)

    Enfin, fan van het eerste uur zonder facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al lid van alles waarvan ik ook maar lid kan zijn.
    Dus ook van de broekskesgroep!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fier fier fier...
    ( maar mag ik even een mini opmerking maken oh opper-zsazsa?) Het is FeeSter i.p.v. Feester => met 2 strategisch geplaatste hoofdletters. Van Fee & Sterre. olee.
    Fier fier fier! En alle vrouwen zullen dit beamen :zakjes kan je nooit teveel hebben hé. Veel plezier ermee.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem23.12.09

    ik vind deze bovenkant juist geweldig, en lees je blog met veel plezier! ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PS: ik vind deze banner en die banner met dat naamlint erop ook tof hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bobijntjes zijn dik okee. En anders... nen dynamische bovenkant hé. Iedereen tevreden op tijd en stond!

    Facebookfan: check!
    Moocards = de max. Wij hebben ze gebruikt als Trijn-bedankje of hoe moet ge dat noemen. Manlief heeft er ook als bussinesscards.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en kost dat veel zo'n kaartjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 12 pond voor 100 kaartjes.
    Is dat veel?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind 'm geweldig, die nieuwe kopfoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ge hebt toch ook kaartjes besteld met uzelve erop... om te handtekenen voor uw fans, ahja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ok ik wil dus zo een moo kaartje met die broekskes erop, 'k heb wel gezien dat die ertussen ligt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben fan van Mme Zsa zsa maar niet van facebook.. Maar ik wilde het toch even zeggen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ja: voor iedereen van de FB-groep "wij willen de broekjes terug" zo een broekskeskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anoniem26.12.09

    Nee jong laat die bobijntjes eens staan!! ik vind die niet alleen kleurrijk maar vooral geweldig!
    tot in den auto als er een consensus komt van datum :-))
    Tris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whuh? Ben ik verkeerd? Waar zijn de broekjes? Dat was werkelijk mijn eerste gedachte bij binnenkomst.

    Ik ga mij niet aanmelden bij Facebook (naast Twitter, het bijhouden van mijn blog, het lezen van andere blogs en Hyves hou ik werkelijk geen tijd meer over)maar ik wil toch wel even een stem laten horen.

    Ik stem voor!

    De broekjes dan toch...

    BeantwoordenVerwijderen