vrijdag 28 januari 2011

Win ... anders nog eens iets

EnveloppekesDe punten zijn uitgereikt, Leen en Katleen zijn binnenkort beide 12 punten meer waard.
Vorige keer stuurde ik de prijs op in een zelfgemaakte enveloppe dus deze keer moest dat dan ook.
En omdat ik toch vertrokken was deed ik maar door en nu heb ik een doos vol enveloppen, zo gaat dat.

Enveloppen van kaarten uit kringloopwinkelboeken, enveloppen van patronen uit oude en nieuwe boekskes...

U heeft 12 punten!En enveloppen van kleurige pagina's uit magazines.
Die zijn al weg, maar de rest is er nog.

Envelop te winnenMisschien wel voor u, als u tenminste nog brieven schrijft?
Ik geef zes pakketjes weg, vier met twee verschillende maten en twee met vier keer dezelfde grootte.
Gewoon zomaar, helemaal ferniet, u moet alleen hieronder een berichtje achterlaten want aan telepathie doe ik nog niet.
En weet ge wat, oelala, volgende week, dan valt hier pas iets te winnen, ik heb er nu al hartzeer van als ik zie wat mij gaat verlaten, maar bon, ik kom er wel overheen, ik ben een harde, of ik zen een hette gelijk ze hier zeggen.
Ah ja, over "hèt zijn" gesproken, mijn oog, iemand wou dat weten, volgende week ga ik voor de laatste keer onder het mes, vanaf dan zie ik terug redelijk. Ver zou dat weer bijna perfect moeten zijn maar dichtbij valt af te wachten, dus misschien vanaf volgende week Mme Zsazsa met een leesbrilleke. Beter dat dan Mme Zsazsa met een glazen oog, want ik kreeg vandaag nog te horen van de oogarts dat het bijna een een mirakel is dat het allemaal zo kan opgelost worden. (En ik heb al keitoffe brillen gezien trouwens, zwart zou mij dat staan?)
Allee u bent weer mee, brand woensdag maar een kaarske, want ze gaan wel in mijn oog snijden terwijl ik wakker ben, wakker dus, gelijk in MIJN ANDERE OOG STAAT DAN OPEN.

1 puntGoed.
In die enveloppe zaten dus punten, als u niet gewonnen hebt maar ook punten wenst klikt u op het punt hiernaast en vervolgens op Download the Large size of this photo en dan op print.

Voila, en als u nu graag ook zo'n enveloppen had gemaakt dan kan ik u daar ook wel aan helpen.
Your wish is my command!

Edit: Hier kunt ge iets winnen om er in te steken.

112 opmerkingen:

  1. wauw, ik kom hier echt veel te weinig,
    Graag doe ik mee, de enveloppen zijn werkelijk waar gaaf!!
    Over je punten dat ga ik even lezen...
    En mocht ik niet winnen...zou ik dolgraag weten hoe je ze maakt..
    EEN heel FIJN weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Mme zo'n schoon enveloppen en dat met 1 oog. Ze zijn geweldig, vooral die voor wereldreizigers.
    Ik zou ze graag winnen maar ik zou ook heel gaag weten hoe ze te maken.
    Groetjes,
    Leila

    PS: Succes woensdag, ik ga zeker een kaarske in mij bad zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, enveloppen dat maakte ik in mijne pruimentijd ook altijd zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. k'zou ook zooooooo graag is winnen.
    Heb al veel ideekes van uwen blog gehaald, moet ze alleen nog in praktijk omzetten.
    T'zou wel extra motivatie zijn moest er iets voor mij zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tiene28.1.11

    Ik ding graag mee! Ze zijn sùper...vertel je ook hoe je ze maakt?

    Tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vertel Mme, hoe maak ik ze????

    Natuurlijk zou ik ze graag willen winnen, vind ze erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja, ik doe mee.
    Ben wel vooral benieuwd naar volgende week. Geen tipje van de sluier?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig nieuws van je oog, vaarwel ooglapje!
    Ik doe heel graag mee voor uw fantastische enveloppen, ik denk dat ik nog een van de weinige mensen ben die brieven schrijft naar en krijgt van haar lief. Ze zouden dus heel goed van pas komen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien kan je die volgende give away vóór woensdag doen. Allez ja, ik wil u nu niet bang maken he... Maar we willen het cadeauke natuurlijk niet mislopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ze ook wel winnen, maakt niet uit welke, vind ze allemaal tof. Maar 'k zou ze ook graag zelf leren maken, vertel je het nog eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Annick Schoolaert28.1.11

    Alweer zo'n leuk idee... fantastisch gewoon! Ik stel mij hierbij natuurlijk ook als kandidaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Héél schoon, maar ik moet eerlijk zijn: hier worden nog weinig brieven geschreven.
    Maar curieus dat ik nu ben naar volgende week, seg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wil ook wel graag een setje...maar ze leren maken lijkt me ook heel tof en succes woe ...ik brand een kaarsje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil ook graag een setje winnen.
    Kan ik zoontje's uitnodigingen van zijn astronautenfeest in gepaste enveloppekes opsturen (allé, misschien hé...)

    woensdag steken we hier ook wel een paar kaarsjes aan... één voor je oog en één voor mijn winstkansen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Miss Stik, één tipje van de sluiter: GIJ WINT AL NIKS!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie, joepie, leuk, leuk, leuk! Ik maak ook soms zelf enveloppen, maar verder dan gewoon wit, rood of blauw ben ik nog niet geraakt. Ik maak soms examenpakketjes voor het lief, dus zo'n schoon dingen zijn dan wel ideaal om snoepjes, briefjes,... in te steken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bel me, schrijf me, laat me vlug iets weten... het was een goed voornemen voor 2011.

    met deze enveloppes zou dat nog zo goed lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel sterkte woensdag! Aan je knutsels is het niet te zien dat je zicht slecht is. De enveloppen zijn ontzettend leuk, dus ik doe weer mee. Groetjes lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oef, ik was al zo benieuwd of mijn opvoedingstips mij punten op zou leveren en hield uw blog in de gaten, maar met weer een nieuwe, en heel erg toffe give-away is het verdriet als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Het zijn prachtige enveloppen, en ik brand van nieuwsgierigheid wat er volgende week weggegeven zal worden!
    Daarnaast brand ik woensdag een kaarsje voor uw oog, wat klinkt dat spannend zeg... En zwarte, zware monturen staan eigenlijk bijna iedereen, ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeeeeh die wereldkaartenveloppen zijn echt iets voor mij! Ik heb ooit nog zelf enveloppen in elkaar geknutseld, maar ze winnen is toch net iets gemakkelijker. Dus gooooo randomizer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie en inspirerende enveloppen. Ik brand nu al een kaars om eventueel te winnen en die blijft gewoon branden tot woensdag om jou wat te steunen!
    Fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ikke ook graag, ikke ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi - die wil ik ook wel winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bianca29.1.11

    Ook hier wordt aan je gedacht op woensdag! En... ook hier al een nieuwsgierige madam.
    Bezorg je ook hiervan de werkwijze? Ik maakte ze ook, ... in de goede oude tijd, maar 't is zo lang geleden... zou ik het nog kunnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Och wat een geweldig idee ;)
    Ik doe graag mee om te winnen, maar hoe je ze genaakt hebt zou ik toch ook wel graag willen weten...!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem29.1.11

    Als eerste heel veel sterkte " met de operatie woensdag. Ik zou graag meedoen met de enveloppen aktie. Het lijkt mij hel leuk vanuit Servie een een wereld envelop te sturen naar m,n kleindochters in Curacao. Het optimale gebruik voor zo,n envelop. Gr. Cisca, Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee, vind de enveloppen geweldig!
    Heel veel sterkte voor woensdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zal woensdag nog eens een bonk van een noveenkaars laten branden.
    We zijn niet gelovig neen, alleen bijgelovig. ;-) Anyhow, veel succes met de operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kathleen H29.1.11

    Mme Zsazsa veel succes woensdag!
    Wat zouden we zonder jou en je oog zijn,
    weg met de creativiteit. Doe dat goed he.
    En wat die prachtige enveloppen betreft ... IKKE IKKE IKKE! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. madelief29.1.11

    succes woensdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Als 't van de verniet is, wil ik altijd wel meedoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo'n set enveloppen zie ik ook wel zitten. Slakkenpost blijft toch nog het beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik doe ook graag mee voor die mooie enveloppen!!!!
    Veel succes woensdag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee, en ik duim woensdag voor je. Dat je dat allemaal zo nuchter aanziet... Zou ik niet kunnen. Het beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zalig! Dat idee voor die enveloppen had ik ook al voor.. geweetwel binnenkort.. maar net zo handig als ik er een paar van u kan winnen natuurlijk ;-)

    Succes met uw oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hier een naaister die wel graag mooie enveloppen zou willen om lintjes en dergelijken in te ordenen, mag dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe ook graag mee... :)
    Dat het een mirakel was, dacht ik al bij je eerste berichtje... Hopelijk verloopt deze operatie ook als een mirakel! ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oooo, zo leuk gedaan, die enveloppen! Zo wil ik er wel een setje winnen!

    En da, kaarkse, da komt in orde! VM of NM?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie enveloppen, ik doe graag mee!
    an het zijn dat als je zelfgemaakte enveloppen maakt, je meer verzending moet betalen? (of word ik gewoon afgezet in mijn postkantoor:-)? )

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hier thuis heb ik een gigantische schuif met briefpapier (omdat ik nog zo vaak echte brieven schrijf) waar die fantastische enveloppen ook mooi zouden in liggen pronken! Ik doe dus ook mee! (en ik zou net als de mensjes hierboven ook graag weten hoe zulke leuke dingen gemaakt worden)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. signorina29.1.11

    Zotte toestanden hier, een wedstrijd zonder wedstrijdvraag en zonder bijhorende gelebriefkaarten!

    Als tip voor woensdag... sluit het goede oog, zo vermijd je het zicht op naderende messen. Ik mag er niet aan denken! Er wordt aan je gedacht. x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oh die evenveloppen met de patronen zijn wel heel schoon!
    ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb nooit geluk in 't spel, in de liefde daarentegen ... ;-)
    Ik zou ook wel graag weten hoe je die enveloppen maakt, alhoewel dit me niet zo moeilijk lijkt te zijn.
    En succes met het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Waauw wat een mooie enveloppen !! die zou ik wel graag willen winnen!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oeh heel erg leuk! Ik vind ze allemaal even mooi! En natuurlijk zou ik ook graag willen winnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Helemaal leuk, ik doe graag mee! En veel beterschap voor de ogen! Dat het allemaal maar helemaal goed mag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ow, wat een leukerds! ik doe graag mee...maar zou inderdaad ook graag willen weten hoe ze zelf te maken?
    En natuurlijk draai ik woensdag mijn duimen dol ;)

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. lOttE29.1.11

    Ik heb ook wel graag mooie enveloppen voor mijn mooie brieven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Die enveloppen, ik zou die gewoon verkopen in mijne winkel. En de winst, awel ja, delen dan. Deal?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik wou vroeger altijd al astronaut worden, die enveloppen lijken mij dus echt iets voor mij!

    Veel succes met je oog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw! Ik wil wel zo'n envelopjesset winnen! Komt er ook een how-to?

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Een set voor de wereldreiziger want die vind ik zo leuk om te sturen naar een vriendin in Afrika!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oe, zwijg alstublieft over die oogoperatie, ik wil het niét weten!!! >_<
    Maar wens je wel veel "korrozje" (zoals wij dat hier zeggen, ofte moed in het beschaafd nederlands)
    En zo'n envelopkes zou ik ook wel willen kunnen maken... Maar als je ze nu ook kan winnen, tja dan speel ik liever gemakzuchtig mee, vooral voor die naaister-envelopkes. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Aan kaarsenbranderij doen wij hier niet, te "tjeef"-ig, maar ik zal wel héél hard aan u denken de woensdag. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Veel succes met het oog!

    De envelopkeswedstrijd heb ik ondertussen ook gedeeld op de Idee Kidsfacebook, als niet geeft...
    http://www.facebook.com/Ideekidskampen
    (kwestie van nog wat extra mensen kaarskes te laten branden he)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuk idee, ik doe graag mee, maar zou ook graag leren hoe je ze maakt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ik doe graag mee, en zou een handleiding ook fijn vinden!
    beterschap met de ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ooh enveloppen! Heel graag zou ik die winnen, want kaartjes en brieven worden hier heel regelmatig verstuurd, vooral naar het Lief dan.
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  59. veel succes met het wakker zijn! ik zal er zeker eens aan denken woensdag!
    ik wil best wel graag zo'n enveloppen om mijn brieven wat op te fleuren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Sjumie29.1.11

    ik ben fan van de astronautenversie!!! Toeeee?? *pruillip* Heb ik trouwens al gezegd dat ge der vandaag fantastisch uitziet? (Of helpt dat niet? :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Als naaister doe ik graag mee voor de naaister-enveloppen. En ik ben al héééél benieuwd wat voor schoons je volgende weet gaat verloten.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Waw, ik zou da wel graag winnen! Want ik doe dat allebei graag (reizen en naaien, maar wel nog niet naar de ruimte) alleen 't één al wa meer dan 't ander!
    Ohja, succes met het oog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Pauline29.1.11

    supermooi je enveloppen!! zou heel erg blij zijn als ik ze win :) moet in afwachting van de lente tenslotte een beetje het leven leuk maken voor mezelf....hoop hoop...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Als je de voorbije maand geen naaimachien meer aageraakt hebt, mag je je dan nog een naaister noemen? Hoop mijn schade binnenkort in te halen. De enveloppen zijn geweldig, sober, heel mooi!

    Enne, wat je oog betreft, ik heb me dat altijd al afgevraagd hoe dat gaat, zo zien terwijl ze eraan prutsen. (huiver)
    Details achteraf he! Ik duim.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik zen een hete las ik eerst;)

    Mag ik ook meedoen?

    Heel heel veel succes woensdag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw, zo leuk! Ik wil ook wel meedoen, als rasechte brieven-/kaartjesverslaafde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Schone enveloppes! Vooral de wereldreizigers! Ik ben geen wereldreiziger, maar mijn brieven zijn dat wel. Ze zouden dus van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Blij dat je oog in orde komt. Leuk dat er nog mirakeltjes bestaan.
    Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hihi, ik vind bijna alles wat je maakt leuk, dus ik doe graag weer vol goede moed mee aan de wedstrijd. Ik stuur graag post (en krijg ook graag post), dus kom maar op met de enveloppen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hopelijk valt de operatie mee volgende week!
    Ik doe graag mee! En een handleiding is ook welkom...

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Anoniem29.1.11

    Ik kom hier af en toe langs... voor inspiratie van uw goddelijke weekmenu's, om stiekem jaloers te worden op je naaikunsten... om te genieten van je schrijfsels... zelf ben ik geen blogger maar zweer bij het echte geschreven woord. Vandaar zou ik heel, heel, heel erg content zijn met die enveloppekes! Misschien...
    fien

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Leuk leuk, heb ik lang geleden mij ook eens aan gewaagd...enig tips zijn altijd welkom om ze zo goed te doen lukken :-)
    groetjes
    jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ze zijn echt geweldig!!! Dus ja, ik win wel graag een setje! Ik vind ze allemaal even mooi! En anders, idd graag een tutorial of zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Liselotte29.1.11

    Super!
    spek voor mijnen bek..
    Ik heb 2 hartsvriendinnen, die ondertussen ook al een dik jaar mij pennenvriendinnen zijn geworden, elke keer doen we veel moeite om elkaar te verrassen met een leuk kaartje of enveloppe. Echt iets voor ons dus!
    Ik vind de wereldkaarten geweldig maar ben ook wel fan van de astronautenversie,
    amaai, kben nu al kei hard aant hopen dat ik ze mijn richting uitkomen,.... FINGERS CROSSED

    good luck met u oog

    BeantwoordenVerwijderen
  75. whooehhooeeww, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. katriend29.1.11

    Oh, wat zijn we weer hebberig!
    En nu we niet meer kunnen meedoen met de belspelletjes wagen we een gokje bij Mme Zsazsa :-)
    Succes met de oogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ok ik doe mee! ik ben in een winnersmood!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Sofie29.1.11

    leuk die wereldlijke soort
    zou wel leuk zijn voor mijn brieven naar het thuisfront
    (wij wonen in Hongarije)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. awel, omdat ik met twee koters de komende jaren niet aan wereldreizen toekom ga ik nu eens ongegeneerd mijn kans wagen ze. En hopen dat uw onschuldige hand mijn persoontje uit den bak trekt en mij uw wereldreizigers enveloppen opstuurt.

    En een kaarske zal ik ook branden de woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oh wat een mooie enveloppen.. Daar maak je mij.. en degenen naar wie ik ze ga opsturen enorm blij mee! ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oeh, die enveloppen zijn echt prachtig, ik ding graag mee!

    Groet,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ook ik doe heel graag mee! (ik schrijf trouwens ook écht nog brieven!) Wat een ongelofelijk leuke enveloppes!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ooh supertof, die enveloppen zou ik graag winnen! Vooral de wereldreizigersenveloppen of die voor astronauten :).

    Kus kus
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik ding graag mee naar de enveloppen! Leuk voor kaartjes naar mijn zwangere vriendin van de naailes die met zwangerschapsverlof is en ondertussen haar nieuwe huis baarklaar aan het maken is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat ik me al vaker afgevraagd heb...lees je al deze reacties nog?
    In ieder geval: chance met 't oog! Hopelijk klinkt het veel viezer dan het is.
    De punten wilde ik zowiezo niet, zo'n onpedagogische systeem...tsss...
    Maar dit wil ik wel winnen! Oh, ik mag kiezen? wel...de wereldreiziger of de astronaut...want naaien, daar kijk ik alleen graag naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Moest onze jongste dochter die astronautenenveloppen zien, o jee, ze zaagt me de oren van het lijf om ze te mogen hebben. Heb je die prenten ervan uit een wereldatlas of zo gehaald ? Wel een heel mooi effect zeg! En please, kun je het formaat van je uitgescheurde of uitgeknipte patronen, wereldkaarten, laten weten dat je gebruikt om zo'n sjieke enveloppes te plooien ?
    En voor woensdag, zou ik de tip van Signorina volgen, maar dan met je ooglapje dat je nu toch niet meer nodig hebt. Leg je ooglapje op je goede oog zodat je die akelige messen niet hoeft te zien, zo dichtbij. Voor de rest, goeie moed bij de operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Dat is precies al honderd jaar geleden dat ik nog zelf enveloppen maakte. Maar ik schrijf nog wel graag (meer kaartjes dan brieven, maar soit, die passen daar ook in), dus ik wil wel winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  88. pamplemousse29.1.11

    Je veux !
    Winnen en er niks voor moeten doen, het leven kan niet schooner zijn. :)
    Er wordt heel erg hard aan je gedacht woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een superleuke enveloppen! Heel leuk idee... maar... patroonbladen, heb je die dan niet meer nodig??

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wauw! 90 reacties! Dat verkleint mijn kansen natuurlijk. Maar ik waag het er toch op. Vooral die voor wereldreizigers spreken me aan. Succes woensdag met het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oef! Cool! Ik opteer voor een enveloppe voor de naaisters!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Het zou toch wat zijn zeg: je koopt iets leuks bij Chicken Rhythm, en krijgt het toegestuurd in een enveloppe van Mme Zsazsa. Die enveloppen mogen gezien worden!
    M.a.w. ik wil die graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. hoe leuk! die voor de naaisters zou ik wel willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Anoniem30.1.11

    yepkes, ik doe ook mee!!

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ze zijn super! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Heel leuk, misschien kan je het 'patroontje' eens posten voor de fanatiekelingen onder ons? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat zijn ze leuk! Ik ga voor de wereldreizigers-set en ik zou ook dolgraag willen weten hoe je ze maakt. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik wil zo graag die voor de naaisters! En sterkte met je oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. marrigje30.1.11

    oh, was ik maar de enige (of een uit zes)! en ja; ik schrijf nog. heel goed voor mijn hummetje: zo'n blik op uwe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Dat ziet er echt super uit! En dus ding ik graag mee voor een setje. En als ik mag kiezen, graag eentje voor naaisters of voor reizigers, want ik ben een beetje van alletwee.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. prachtig! Ik maak er een erezaak van mpaandelijks mijn vriend(inn)en in het buitenland een postkaart te bezorgen, dus waarom eens niet in een originele enveloppe? Graag! en nu ik zwanger ben probeer ik me om te scholen van reiziger naar naaister, niet makkelijk met mijn portie aan geduld, dus beide patronen zijn gepast.
    Fijne blog. Leuk op volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Envelopje30.1.11

    Mme Zsazsa,

    ze zijn prachtig ! Ik ding mee naar die mooie envelopjes. Ze zijn stuk voor stuk leuk, maar ik kies toch voor de wereldreiziger of... toch de astronauten.... hmm.. een van die twee. Ik gebruik nog wekelijks een enveloppe om (handgeschreven) brieven te sturen,dus het recept om ze te maken is ook welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. katrein30.1.11

    Elke keer als ik mijn rugzakje pak en ga wandelen dan stuur ik een briefje naar het thuisfront,
    de enveloppjes voor wereldreizigers vind ik dus helemaal te gek,
    ik doe dus mee voor de die!!
    als ik niet win..
    hoe meek je ze?'

    BeantwoordenVerwijderen
  104. sjieke dinges zeiden de kinderen toen ze de foto's van de enveloppes zagen. Moesten we een setje kunnen winnen, graag. Moest je nog ergens een heel klein beetje tijd en goesting vinden om de werkwijze te plaatsen, ook heel graag!
    We duimen hier woensdag voor je en lezen graag mee (leesoefening voor de dochter).

    Groetekes
    Tazke

    BeantwoordenVerwijderen
  105. superleuk! deze middag nog dozen met oude schoolcursussen zitten opruimen en daar zaten nog 'creatieve'kaften bij die hier perfect bij zouden passen; misschien moet ik mij ook weer eens aan het recycleren zetten. Maar zo schoon envelopkes krijg ik toch ook graag eens in mijn brievenbus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Lilian S30.1.11

    Whoooh (open mond)! Wat een leuke enveloppen, ik waag eens een gokje. Succes woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Waar blijf je het halen! Super mooi gemaakt. Ik zou wel een setje willen winnen. Maakt niet uit welke.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een leuk idee *onthoudt*

    BeantwoordenVerwijderen
  109. hihi kga ook maar een gokje wagen om mee te doen en kan de troostprijs misschien zijn dat je ons de kaarten leert zelf maken? ook veel succes gewenst as woensdag!sin

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Oeps, ik ben precies niet de enige met winnaarsgoesting ;)
    Goeie moed woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. ik waag mijn kans voor ofwel de naaisterkes set ofwel de astronautenset! Merci trouwens voor alle top ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen