maandag 11 april 2011

Een hele stapel plannen

Jef
Drie dagen nadat de robot van Marijn aka Meneer Naais aka Kopvlees in de rekken lag stak hij al in mijn brievenbus, dat is ondertussen zo'n vier maand geleden. Typisch, alles moeten hebben en er dan niks mee doen.
Maar ik had een reden, ik had overleg gepleegd met Mevrouw Naais en we besloten dat de robot er op zijn profijtelijkst zou uitzien op een blauw t-shirt. Dat had ik niet en dat vond ik ook niet meteen, de robot zakte dieper en dieper weg in mijn stapel plannen.

Wat er nog in die stapel plannen stak is het patroon van een t-shirt met raglanmouwen, ooit eens getekend en op mijn plannen gelegd.
Na het zien van Trulas raglanshirt werden er in mijn hersenen verbindingen gelegd, raglanshirt PLOINK, robot PLOINK, blauwe stof PLOINK, rekbare stof -> overlock PLOINK.
Sinds de harembroekjes had ik mijn overlock niet meer aangeraakt, die stak ook ergens tussen mijn plannen.

Heel dat geploink bracht dit shirtje voort, op een paar uurtjes tijd dan nog, dat hebt ge wel met zo'n overlock, als ge een keer vertrokken zijt is dat zo geploinkt.


Robot
Raglan t-shirten moeten wel de snelste t-shirten zijn, zeker als je dat wat lui verstandig aanpakt en in zo'n volgorde lockt dat je geen zomen moet leggen met een naaimachine.
Op een halfuurtje zit zo'n ding dan in elkaar, da's toch geweldig zeker!

19 opmerkingen:

  1. Moest je ook zo'n robot willen, vergeet dan niet code 'zsazsa' in te geven bij de kortingscode!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo tof dat die strepen op de mouwen anders lopen!
    En al de rest, natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zalig hé zo'n overlockmachientje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet echt dringend een overlocker aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil vooral dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tiens, waar zouden mijn robotten naartoe zijn? Ik heb er 4 maanden geleden nog wel twee besteld, maar ze hebben zich verstopt, samen met mijn plannen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik vind ook de mouwen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow! Knappe shirt! En ja, mooie combi met die robot. Een dikke merci van de Chicas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem11.4.11

    prachtig, prachtig!!
    ik ben den anomiem van t overlockverhaaltje en kreeg al vapeurs maar ik heb het eens opgezocht :
    "Meer overlocknieuws volgt nog, want ik heb een nieuwe hobby denk ik"
    (uit de harembroekskespost)
    in mijn fantasie had je al stapels tricot verknipt terwijl je op je overlock wachtte, bijgevolg zat ik te wachten op een post over het "gesurgeteer" gelijk we dat hier noemen
    alleszins bedankt voor het overlocknieuws
    en terwijl ik toch in moeimodus sta :
    van kraagskes overlock ik eerst de naad dicht, vouw hem dubbel en lock het zo vast aan het shirtje dan zit dat klein naadje niet te friemelen tegen je nek (ik kom uit de dikkenekkenstad, mss is dat geen algemeen probleem ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat ik nu de enige persoon in de stille kempen zijn die nog nooit ge-over-lock-t heeft. Is dat echt zo'n gerief? Ben nogal lui van aanleg ( hihi) dus ik denk dat t wel bij me zou apssen. Kan je dat ook tweedehands kopen? En waar moet je dan op letten? Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ploinkt gij maar gerust verder... dat gaat u goed af precies....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoer shirt! Dit vind ik misschien wel de leukste ever seen on a blog en als ik een overlock machine had en zo'n vrolijke streepstof, zou ik hem gisteren nog proberen te maken voor mijn zoons. Die robot maakt het helemaal af. Wat gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk t-shirt. Ik sta voor een groot dilemma ; ik kan een overlock tweedehands kopen, maar ons verbouwingen ( de facturen dus ) houden me een beetje tegen ... maar als ik dit alles lees, zou hij enorm renderen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jakkes wat ploink jij mooie shirtjes met die overlockmachine...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend shirt! En raglan we ♥ too! Inderdaad, 15% korting code ZSAZSA. Misschien zit er wel een ander leuk raglan shirt voor je tussen, als je niet kan overploinken, eh, overlocken ;)

    Chicken Rhythm

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi en "een hele stapel plannen" is zo herkenbaar...helaas blijft het hier meestal dan ook enkel bij "plannen"...ze uitvoeren is iets anders...

    BeantwoordenVerwijderen