donderdag 1 september 2011

1 september

Na een halve dag
1 september dus.
Ik hoop niet dat dit een voorteken is.

Maar goed, 1 september dus, de eerste dag in het eerste leerjaar, de eerste dag op een nieuwe school waar wij niemand kennen omdat *iemand* het arme schaap per se van school wilde veranderen.
U wil misschien weten hoe dat ons vergaan is?


1 september
Wel, de foto zegt eigenlijk alles.
Ocharme dus.

Gelukkig was hij een en al smile toen ik hem 7 uur later weer ging halen.
Al een chanse, want ik overwoog toch even thuisonderwijs.

19 opmerkingen:

  1. ocharme dat baaske! In uw plaats had ik em terug meegenomen naar huis... Fijn dat ie het goed heeft gehad wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou da ik zo'n tof cannasiéreke gekregen had tijdens mijn schoolgaanders dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die trekken hun plan wel, die kinders. Kende hij er echt niemand?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thuisonderwijs, het is me wat hé is hier ook al in mijn gedachten gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem2.9.11

    Als het echt te erg is (want ja, die foto is Zielig)...onze kinders gaan in Geel naar school. Daar is zelfs een paard op school. Enne...daar hebben ze geen huiswerk in de eerste klas, laat staan een huiswerkmap!
    Sarah uit de kempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Madame, dat huiswerk valt goe mee op die school; mijn kindjes gaan daar ook en er sit er zelfs een bij uw Jef in de klas.

    Laat Jef maar spelen met onze Silas en zijn vriendjes; komt allemaal goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mor mme, dat gij u kind zo kunt achterlaten!!! Keihard zijt ge, keihard! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die map! Zo herkenbaar. Dan wil je het zo properkes mogelijk doen en loopt het toch nog in het honderd.
    Het is nen echte jongen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zielig hee! ze zo achterlaten, hier ging het net zo, alleen de school was niet nieuw ... nog erger hee! swat, 's middags ging het al een heel stuk vlotter, dus daar zijn we weeral door! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oei - die foto ziet er zielig uit! al maar goed is het gebterd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik leef helemaal met 'm mee.. gelukkig kwam het goed.
    Fijn schooljaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een toffe tas! dat maakt de zielige foto toch wel een beetje vrolijker..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kreeg terstond een déjà vu naar de jaren '70.
    Zo van 't kantje, die foto.

    Volgens mij heb je dat afzakkende boekentas geënsceneerd : Jef en nu een beetje de schouders laten hangen, jongen, zodat mama een fotootje kan nemen. Nee, ga daar maar bij die pokkejong staan, ja, daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Héhé, ik wou wel eerst zijn boekentas rechthangen voor nog een foto maar toen ik de foto thuis bekeek wist ik dat het er boenk op zat. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mr Stinkypoo3.9.11

    Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niks geensceneerd - Volgens mij is dat gewoon een foto uit uwen eigen kinderalbum... nie?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ocharmkes toch ... ik word al ambetant in uw plaats ... al een geluk dat het uiteindelijk toch is meegevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oef, het doet deugd dat ik niet de enige moeder ben die zijn kinders dat aandoet.
    Wel een schone foto

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Enne...daar hebben ze geen huiswerk in de eerste klas, laat staan een huiswerkmap!

    BeantwoordenVerwijderen