dinsdag 30 augustus 2011

DU #10/10

tunnels
De laatste tunnel

lunch
Het laatste 'aftstation'broodje.

krant
De laatste boekses

file
In de laatste file

Abel
De laatste dut in de autostoel

Jef
En laatste uiteenzettingen over paarden, wielrenners, dino's, survivalen in de bossen, koeien, ridders, piraten en het vrolijke vriendenlied.

Weer meer rust en deftige maaltijden en regelmaat en al.
Ah neen, dit moet nog eens overgedaan worden.
Elza, wanneer vliegen we er weer in?

Curieus?
Ga subiet eens bij Elza kijken!

DU #1 - DU #2 - DU #3 - DU #4 - DU # 5 - DU #6 - DU #7 - DU #8 - DU #9

7 opmerkingen:

  1. De column over de gynaecoloog! Ik heb in een deuk gelegen. Glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me geen file meer herineren:) Ik weet toen we een aantal jaren hoer kwamen wonen ,keek mijn vader altijd of we de goede richting reden want het was midden in de stad in spits uur zo rustig.Menig is intussen veranderd maar aleen in de stad de wegen zijn nog steed plezier op op te rijden..niet aleen vanwege mooi natuur die je langs kommt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat allemaal niet wat veel moeite om een koppel klein mannen content te stellen? Of klink ik nu weer te euh... weinig moederachtig?

    En over die column bij de gynaecoloog, in 2006 overkwam het de zus van een vriendin van me. Dat is precies een eigen leven gaan leiden op het www.

    http://zapnimf.wordpress.com/2006/09/07/een-rondje-flonkeringen-voor-iedereen/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heeft An dat bij u dan ook gelezen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik heb me te pletter gelachen met die column. Temeer omdat ik de dag nadien zelf bij de gynaeco zat. Ge kunt maar beter voorbereid zijn he...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Menig is intussen veranderd maar aleen in de stad de wegen zijn nog steed plezier op op te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen