Prospectie op dag 30

plannenZoals u hier misschien al gelezen heeft heb ik grote plannen.
In het najaar breid ik mijn moestuin uit.
Zo'n 20 keer ongeveer.
Ahum.
Maar ik zie het zitten, ik heb er zelfs ongelofelijk veel goesting in (gelijk altijd als ik met iets nieuws begin).
In de tussentijd hou ik mij bezig met andere moestuinen te bezoeken, moestuinen die u mij altijd mag aanbevelen!

Villa Augustus
Vandaag laadde ik mijn auto vol met moestuinliefhebbers en reden we de grens over naar Villa Augustus.
Man-ne-kes, één woord en een uitroepteken: Geweldig!

Spijtig dat Elza en haar camera er niet bijwaren, want nu moet u het doen met mijn gsmfoto's.

Villa AugustusVilla Augustus
Fruit! Hier druiven en bramen, maar er was nog veel meer, een boomgaard, bessen, leibomen, ...

Villa AugustusVilla Augustus
Bloemen! Zalige zelfgeplukte boeketjes uit de moestuin.

Villa AugustusVilla Augustus
Winkeltje! Met boeken (altijd jeuj), koekjes, keukendingen, boeketjes bloemen en fruit en groenten uit de tuin.

Villa AugustusVilla Augustus
Moestuin! Met straffe dingen, gelijk courgettes die in de lucht ipv op de grond groeien en palmkool en zeekool en keiveel bloemen en kruiden en teveel om op te noemen.

En een fantastisch Restaurant! met gratis water op tafel en lekkere huiswijn en zalige gerechtjes die je groot of klein kan bestellen en taarten en lekkere koffie en niet duur ook niet en nog vanalles, maar dat ga ik allemaal vertellen, u moet gewoon zelf gaan kijken!